formulář "Reklamační protokol" můžete použít v případě vady některého z dodaných výrobků. Stačí vyplnit pouze adresu, telefonní číslo a e-mail, dále název reklamovaného výrobku, číslo dokladu nákupu a datum nákupu. Dále stručně popiště závadu. Pokud máte nějakou poznámku k reklamaci, můžete ji napsat do políčka Poznámky k přijetí výrobku. Ostatní pole nevyplňujte. Je vhodné si také přečíst základní podmíky reklamace. V případě dotazů k reklamaci volejte 604 106 987 nebo pište na velkoobchod@jezirkabanat.cz. Vyplněný protokol přiložte k reklamovanému výrobku a zašlete i s kopií dokladu o nákupu na adresu uvedenou v kolonce Prodávající.
Odstoupení od smlouvy
formulář odstoupení od smlouvy můžete použít v případě, že výrobek, který jste koupili prostřednictvím našeho e-shopu, nesplňuje Vaše představy. Podmínky pro odstoupení od smlouvy jsou uvedeny ve formuláři.